julbilder på djuren (L)

hejjsan svejsan o God jul;)
Idag har jag vart hos Bollina, o de var jättemysigt ofc ♥
häromdagen (rättare sagt igår) var jag ute o klickade lite kort på hunden o katten;)
tänkte Att jag kund fp ngt fint Når de typ satt bredvid varandra ..
men dom Höll sig På ett behgligt Avstånd> <
men här kommer lite bilder på dom iaf! ♥


♥ Silver ♥

boussa ♥

bebis ♥

japp, haha såhär nära kom dom varann (:
Sött va?


sömning?

haha de va ju lite bättre!
min katt ser Inte glad ut.
o boussa?
Hon ser med lite borta ut
haha ♥

Ha de, d


Kommentarer
Postat av: MiissGustafsson

dom bilderna menade jag var söta! :D haha <33

2009-12-23 @ 22:20:20
URL: http://ellysduhvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0