LÖRDAG (:

                                                       TJOSAN ALLA :D
                      öhm.. HAHA. okkej.  första gången jag skriver i en blogg  ><
                                       kan ju iaf säga att jag har haft en kul dag (:
                                    fota alice o evelina när dom var o red :D
                      evve hoppar minnemalt med Dalton. HAHAH, shit asså, har aldrig sett en häst hoppa så
                                                              högt :oooo  DOM FLÖG. :Pevve hoppar

   HAHAHA. ojoj ><
    
      MER BILDER PÅ MIN HÄSTBDB, sunshineh. snart ! 

                men efter stora höga ridklubb var ja hos bollina, sen..typ. NU SITTER JAG HÄR IAF x'd
två såm tjockisar
   två små barn på promenad :d
        ------>                      EVVE O DALTON 

                                                                      haha, 
detta var ju faktiskt kul :d 
                                                                  maha, då ses vi (:::     TACK ALICE :D
                                       

Kommentarer
Postat av: e v e l i n a

hahaha naaw vad jag älskar lille Dalton :)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-09-27 @ 12:00:17
URL: http://fjantess.blogg.se/
Postat av: ALiCE med ICE

Haha, "Två små barn på promenad" ^^<3

2009-09-27 @ 14:32:25
URL: http://www.andrews.se/trollflickans
Postat av: märta

supersnygga bilder



Kram Märta

2009-12-29 @ 15:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0