bloggare

tjohej på er allesammans ;)
idag har jag vart hos bollina ♥
vi hade en pulka efter henne litegran, så red jag henne på gärdet o sådär..
sen tränade jag llite på "jojo-leken", alla som vet vad The seven games är för ngt, vet nog vad jojoleken e med (:
skratta inte ni som inte vet (a

har inte mycket att göra..så jag tänkte visa er lite bilder bara (:
( som vanligt )
men jag är iaf inte som hon " amandavardet" o kissie o dom dära, haha.
på tal om dom, har ni sett den nya ica-reklamen?
HAHAHA, den äger upp kissie o alla dom ! ;d

bildder...












have a nice day!



Kommentarer
Postat av: märta

2010-01-05 @ 15:21:44
Postat av: märta

hej

jätte fina bilder var det den ringen du fick av mig som du hade bild

på?

jag har köpt en likadan till mig själv.

hoppas att du har det bra, KRAM Märta

2010-01-05 @ 15:23:46
Postat av: Anna

Helt freakin underbart! vackert som tusan :)

2010-01-05 @ 18:37:52
URL: http://anna-elvira.blogspot.com
Postat av: sara

fräcka bilder ! (:

2010-02-18 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0