tipslördag! ;)

tips lördag!

japp, precis som de låter!
här kommer lite tips som jag brukar hålla efter för att..bara känna att jag mår allmänt bra!

DRICK
att dricka mycket vatten är alltid bra. men inte för mycket!
vatten är bra för att de återfuktar huden o de rensar ut.
jag tex, drack väääldigt mycket saft ett tag, o fick mkt ofina saker i min hy..
o de var drf att saften inte rensar ut, all skit som lagras i min kropp hamnar ist på utsidan.
i ansiktet.
så lagom fint, så se till att du renas ut ;)

TANDKRÄM FÖR FINNAR
ett lite knasigt finnkep..men smart.
sätt en klick tandkräm på en finne så kommer den förhopnigsvis att torka ut o fortare försvinna!
jag brukar ta¨på lite på kvällen, o när de torkat sover jag med de.
o sen på morgonen tar jag bort de, o kan se att min finne börjat "torka bort". ;)

SMÖRJA I HÅRET
om topparna i ditt hår kanske är torra, kan du helt enkelt ta
smörja, hudlotion eller tillochmed matolja
i topparna.
men ta inte för mkt, då blir de fett.
detta är ju en väldigt fet produkt.. x)

haha, där har ni några finfina..otroliga skönthets tips -.- :D
ha de <3


Kommentarer
Postat av: ALiCE med ICE

Riktigt smart där du! o: Tandkrämen måste jag ärligt prova :D haha lilla huskurs-experten ;)<3

2010-01-25 @ 16:44:19
URL: http://www.andrews.se/trollflickans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0