yo in da flow

Heejsan,
känner att det flyter på rätt gött! börjar komma på in de typiska frida flowet :D
har nästan inget kvar denna veckan, och sen är det lov! då mår jag bra!

denna helgen har varit underbar, och även vädret, och då mår jag med bra ;)
sen så skulle hanna vilja skicka en liten hälsning:

Hej Hej! Jag heter Hanna. =) Jag är Fridas kompis. =) Hon är snäll hon!
Hur mår ni?
Jag mår bra! :)

Om ni har lite tråkigt kan ni alltid kika in min blogg www.hannabafver.blogg.se

Hoppas ni har det gott i vårvärmen nu måse jag kila!
Kraaaaam!
/Hanna


så där fick vi lite reklam med! :D
här kommer iaf lite bilder jag knäppte igår, enjoy the view!








avslutar med en bild på hunden, stolta hunden..!


ingen bild är redigerad, dom är tagna direkt från minneskortet :D



Kommentarer
Postat av: filippa

Vad har du för kamera? :)

2011-04-11 @ 18:57:25
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: .- Anna Mathisen fotografi -

söt hund! :))

2011-04-12 @ 07:45:06
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0