ännu en skön dag

Hejsan Hejsan!
Idag har det varit en tvääääärskön idag! Än så länge iaf, haha. Klockan är ju bara tre, typ.
Har varit i skolan, som slutade efter två lektioner och det var vid 11.10! Härligt!

Då bar det av till Stenungsunds Torg, skulle nämligen till Labelle och påpeka lite lätt att min tröja som
jag tvättat en gång har tappat massa färg på trycket.. Kanske får en ny om det vill sig väl!
Fastnade för en ring och ett armband så köpte det med, hehe. Tyckte jag kunde få köpa en
till ring, för den jag köpte senast glömde jag på Jensens toalett, haha så typiskt!
Och nu har jag även beställt ett par högtalare, hej vad det går undan här ;)
Är så trött på ljudet från datan, det skär typ in i hjärnan på en haha!







have a nice time!
bye
/ fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0