happy happy

Hallå där ute!
Ida var det ju planerat Liseberg med några vänner, men vädret var väl inte på våran sida... Åska och regn inledde dagen.
Så det blev lite ändrade planer... Men är ändå på bra humör trots att jag sovit lite i stort sett hela
veckan och framförallt i natt.
Har hämtat paketet med mina högtalare som jag beställt! Åh, så roligt!
Så mycket bättre blev det nu, hähä.
Glad flicka!

Sen ikväll blir det hem till en vän och grilla, skoj skoj.
Och imon ska jag jobba, YEEEES!
Blev asglad när jag fick reda på det, haha.
Har ju gått mycket i Stenungsund denna veckan.. så kan ju säga att jag knappt kan hålla mig i skinnet(eller i pengarna) haha!
Kommer nog blir en shoppaholic när jag blir stor, hehehe..
Senare kommer en kompis som ska fota mig och hästen, så det blir toppen! :D


ivrig tjej..


tummen upp för detta!
Strålar som en sol när jag går runt i huset och hör att min musik hörs överallt, haha!

hoppas ni får en greeeaat helg!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0