idag, en underbar dag!

Halllåå!
Nu är jag bättre efter min lilla förkylning, så nu kör vi! Har varit på Marstrand med Evelina och nu bär
det av mot Göteborg för att kolla in och framförallt lyssna på Daniel Adams-ray!





och ja, detta inlägget hade jag tänkt att lägga upp INNAN jag åkte..
men nu sitter jag här igen, efter mitt lilla besök i göteborg, haha.
råkade kryssade ner allting och ja hade lite bråttom så struntade i det faktiskt!
var så sen att jag tillochmed missade bussen, varför förvånar det mig inte? haha!

kan ju då säga att det var bra på adams-ray, ja tyckte det var bättre än oscar linnros!
även om jag inte kände igen någon låt, typ bara två så var det bättre.. av någon anledning, hähä!

lots of love
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0