Favoriterna




Du gör mig glad fina tösen!









Idag har jag varit hos pollarna, var ju tvungen att testa det nya objektivet lite!
Underbart är det, alla borde ha ett sånt!
Objektivet har en bländare på 1.8 vilket gör att det är väldigt ljusstarkt, det älskar jag!
På bilden hoppar hon upp för en kant typ, inte stegrar! Så busigt ska vi inte ha det, haha.

Sedan åt la familia och jag den där klassiska julmaten, och sedan blev jag
proppmätt på julgodis, hehe.
Och efter deeet, tog jag mig ett riktigt varmt och gott bad!
Givet att jag hade tända ljus också, haha!

Nu ska jag fixa naglarna med bra grejer, sen kanske äta lite till..
På julen bara man äter och äter! Så himla gottit, haha.

Ha det bra fina människor!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ooj vilka vilka bra bilder det blev :-D

Gillar den mest när Jolly hoppar :-)

Kraam<3

2011-12-26 @ 12:11:37
Postat av: Sofia

Söta hästar och fina bilder! <<;

2012-01-10 @ 18:59:06
URL: http://okaajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0