behöver looov!

ååh, är helt slut! känner att det kommer bli ett välförtjänt lov, och jag ska njuta varje minut!
... nackdelen är att vi har typ tre prov direkt efter lovet, så helt läxfritt blir det inte.
det ska ju inte vara för bra, eller hur? :)

tänkte nu ta en paus från pluggandet och göra lite varm saft(mums), lyssna på lugn, hög musik och sätta mig i soffan och göra ingenting, för en liten stund.

på lovet hoppas jag att kunna vara mycket hos hästarna!
saknar dom,
det blir bara en liten bild på mig och bollina från i somras som bästisen tog :D



tjao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

min lilla skrutta,Bolina



Sara

2011-03-19 @ 20:11:43
Postat av: friida

Ja, hon är världens finaste!

2011-03-20 @ 14:30:25
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0