härliga dagar'

helluu
även om det inte är strååålande sol på en klarblå himmel, skiner solen och då får man ju
passa på att vara ute, eller hur?
hade en störtskön dag igår. Var ute med båten, sola och badade så som man ska göra
på sommaren! Hel skönt! :)
Sen en mysig kväll med vännerna.. toppendag!

Today har jag tagit mig en powerwalk för första gången på hela sommarlovet typ.. haha.
Vad hände med träningen under den tiden egentligen Frida ?!
Men men, det var gött & komma ut!
Senare ska jag till Jeanette och fixa lite, och efter deeet ska jag till efterlängtade hästarna!
... har inte varit där på en vecka, ojoj hah.


ett stort kliv för männskligheten..
iaf för mig



// fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0