brothers under the sun'

hejsan alla glada sommarbarn!
har ni blivit något bruna ännu?
njaee, det blir svårt för det är ingen sol i detta land.. haha!
det har varit sånt här tråkväder sen i fredags, nu får det vara slut.

men det var inte vädret jag skulle prata om..(varför fastnar man alltid där?!)
jag skulle prata om "brothers under the sun", har ni hört den?
med bryan adams, och den är med i filmen Spirit.. som alla har sett, så självklart! haha ;-)
den är så sjukt grym.
älskar den, käärlek till den låten.
börjar alltid gråta när jag hör den, nästan bara jag hör namnet haha..
blir otroligt nostalgisk när den spelas.

var bara tvungen att säga det.
ha det grymt!


hoppas peace märket är på det hållet... haha, har en förmåga att göra fel på det!

Kommentarer
Postat av: filippa

Hej!



Jag har fototävling på min blogg nu med temat sommar. Var gärna med! :)



kram

2011-06-22 @ 14:32:38
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: Märta älskar Saade

B L O G G A

2011-06-23 @ 18:16:13
URL: http://baarasaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0