i have the time of my life''

jag har det så sjukt bra!
måste bara säga det,
glider runt på jobbet( som jag trivs jättebra med!!) och sen tillbringa dessa underbara sommarkvällar hos hästarna!
bara vara, ta det som de kommer, göra det jag gillar mest. allra mest.
mår just nu otroligt bra!

nu blir det en del hästbilder som jag, sofia o sara fotade tidigare idag!
like it or not, this is my life. and i love it!


fina janisen!



härliga vänner i full galopp,!


fina!


detta får mig att le
av ren lycka!

/ fridis

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar de bilderna kan titta på dom jätte länge,



Kanske är för jag gillar Jana,Jolly och Bolina ;)



Kramizzar Sara

2011-07-17 @ 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0