trötter



hellu

nu ska jag ta och fortsätta med min kanelbulle powerpoint till datakunskapen! (:
annars.. är jag trött idag, på det mesta haha.
tänkte ta en rejäl powerwalk sen, häärligt.

vet inte om det bara är jag som har ett stooooort behov av att vara ensam hemma?
ibland känner jag mig arg, för jag vill liksom vara själv. ha huset för sig själv.
det känns som att jag måste ha påfyllning av att vara hemma själv, då och då!
jag behöver det,
nu undrar ni säkert vad jag ska göra egentligen..haha.
jag gör inte något annat än vad jag gör när familjen är hemma, men det är bara känslan av att
vara själv i hela huset som liksom.. är avkopplande.
fast det finns en grej som jag gör när ingen är hemma-
DUNKAR FET MUSIK!
haha, det lär ingen annan gilla att jag gör så det gör jag då ;)
då mår jag bra.

hejdå sötnosar, ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Märta älskar Saade

Haha, du e skön du!!!

Jag brukar dunka fet musik när mamma och fanny e hemma också! Fast mamma blir ganska galen, då haha <3

Så det är nog bra att vara ensam hemma ibland!!!!

Saknar dig nue

2011-06-07 @ 18:48:44
URL: http://baarasaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0