blablablablabla

känner mig helt slut, har varit otroligt trött hela veckan!
innan nationella i onsdags var jag så trött att jag trodde jag skulle börja gråta, haha
typsikt frida ><
har spanska prov imon, och ska jag vara ärlig har jag inte pluggat så mycket,
den underbara matten har dagit mycket tid och energi..
men men. det är typ bara en jobbig vecka kvar.
sen..!
nu blir jag nästan gråtfärdig när jag tänker på det, frihet! haha
ge mig ork!

okej, kom igen nu kör vi det sista.
peppaa


ingen vidare smickrande bild, men sån känner jag mig inte heller!

wish me luck,

Kommentarer
Postat av: Märta älskar Saade

Om jorden går under idag så vill jag att du ska veta att du är bäst och att jag älskar dig!!! <3

2011-05-21 @ 11:55:33
URL: http://baarasaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0