Nästa år

Hejsan goingar!
Har inget vidare flyt när det gäller bloggandet alltså... Jag brukar alltid göra det
när jag kommer hem från skolan, men nu för tiden blir det ju så mörkt
så fort och då känns det som dagen är över + att det är inget roligt att ta
bilder när det är kolsvart ute!
Skulle inte blogga utan bilderna, det är som som är bloggen för mig!
Och det blir tyvärr inga jättebra bilder när det är mörkt..
Jag har kommit av mig helt! Tänker fortsätta blogga när det blir ljusare ute igen!
Alltså nästa år typ, det är ju i slutet av december som det vänder, blir ljusare istället för mörkare!
Haha, så vi ses nog mer 2012!...
Tills dess kommer  jag nog bara blogga då och då!

Har kommit av mig med plugget också! Tror det är för att det blir mörkt så fort ute alltså!
Hehe.. Känns som det är kvällen direkt  när man kommer hem från skolan och då
tappar jag stinget helt.
Men ska försöka bry mig. Ska ska ska ska!
Får inte låta vintermörkret ta över mig.. Haha.







En blandning av.. Mig.
Nu ska jag säga till henne där att hon verkligen MÅSTE plugga och börja ta tag i livet igen!

Ha det fint alla där ute!

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack så mycket! Vilka fina bilder :))!

2011-11-15 @ 13:57:20
URL: http://jayices.blogg.se/
Postat av: ALiCE med ICE

haha som vanligt då, din blogg består av bilder på dig gumman ;)

2011-11-16 @ 12:01:04
URL: http://www.andrews.se/alice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0