25 days without candy

Heejsan goingar!
Har egentligen inte tid för att blogga, som jag nog sagt.. Men när jag kom hem verkade
det som jag började ta bilder till bloggen, hehe så så blev det!
Nu ska jag käka något, magen bara skriker efter mat.
Snart kommer Tildis så ska vi ta en gosig promenad i det sköna vädret!
Sen blir det att plugga inför naturkunskaps provet tomorrow!
Förresten... Nu har jag varit utan godis i 25 dagar.
Skaaaam vad sugen jag är!
Åh, mums, det vore rikitgt underbart med choklad eller en sån där hallonmatta eller vad dom heter.
Gosh.
Tur att det finns kakor! Haha.







Haha, ojoj kaxxigt Frida..

Ha det fint och tagga höstlovet!

Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Hej & kul att du anmälde dig till veckans blogg! Den är avslutad så det är bara att kika in och se om du hade turen =)



PS. Om inte så är det bara att hålla koll på bloggens facebooksida och bloglovin när nästa chans dyker upp.



Kram ♥

2011-10-25 @ 21:09:33
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; Molly rustas? Aldrig hört.. länka? :)

2011-10-25 @ 23:01:49
URL: http://fotokobran.se
Postat av: saraa!

ojojojojojojojoj, vd duktig man får vara då................................. :)

2011-10-27 @ 16:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0