Höstigt

Hallåhallå!
Nyss hemkommen från skolan, vilken lång och tuff dag..! 50 minuters lektion, livet är tufft.
Känns inte ens som jag varit i skolan idag!
Men iallafall.
Idag ska jag plugga! Typ precis samma saker som igår..
Men ja Friduuus, skolan är inget sådär vidare roligt ämne så nu ska jag inte prata mer om det.

Nu efter Stockholmresan har jag blvit jättesugen på att resa!
Till något vaarmt ställe, rikitgt varmt.
Känner för att bli poff brun på en vecka, är inte alls lockad av en svenska sommar just nu.
Hade jag blivit erbjuden sommar eller höst nu, hade jag valt höst.
Meeeeeeen vill utomlands! Det är sån värme jag vill ha.
Det är en speciell känsla. ååååhh!
När jag blir stor, då ska ja resa mycket haha!








Kommentarer
Postat av: johanna

fina bilder :)

2011-10-05 @ 11:16:46
URL: http://joooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0