En grej jag inte gillar..

Tjosan tjosan tappra läsare!

Idag har det  varit en såndär underbar fälttävlansdag, eller vad det nu heter.
Om jag får lov att vara lite negativ så ska jag säga att jag ogillar såna grejer väldigt mycket, näst intill hatar..
Det värsta är vad man ska ha på sig, man vill ju(iaf jag) smälta in i mängden
så bra som möljigt, hehe. Och jag blir bara otroligt irriterad av att
behöva ta på mig såna kläder som jag inte brukar ha, eller vill ha.
Som i detta fallet team sporta byxor, urhgl!
Skulle never ever kunna ha det en vanlig skoldag, hehe.
Så.. Det var dagens mest jobbiga. I-landsproblem?!
Ett antal "hata" blev sagt idag kan ja säga.. haha.



Det var  väl allt för idag..
Hähä ha det gött i dagens blås väder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0