Every day is a gift

Morsning Korsning!
Idag känns det som en sådan dag när ja kommer hinna med massa saker!
Tror jag nu iallafall, men jag kommer säkert fastna här, som vanligt hehe.
Varför blir det alltid så?
Det är ju inte ens kul, man bara fastnar och glider runt.. haha!
Eller jo, lite kul är det ju. Men det finns ju mycket roligare saker än att hålla sig
uppdaterad på facebook 24/7, så att säga.
Så nu ska jag alltså bara blogga, (inte facebook!!), plugga spanska och göra något mattetal..





Tycker det där med rubriker är ett elände varje gång, får alltid komma på något bara för att!
Så denna gången fick det blir en liten goding- every day is a gift.
Livet blir ändå rätt fint om man tänker så, tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0