Hello again


Hejsan Svejsan bloggen!
Kan säga att denna helgen har jag haft såhääääääääär fullt upp! Tycker helgen ser rätt lugn
ut några dagar innan, men vipps så är den proppfull!
Har kanske haft typ tre timmar varje dag då jag bara varit hemma, annars har jag gått upp
halv sju hela helgen!
Har ju varit hästvakt, så upp tidigt och lagt mig tidigt efter att ha gett dom
kvällsmat och sånt.
Har varit grovt trött idag.

Och imorgon- Stockholm med klassen!
Wuho, skoj ska det bli! Har bara svårt att tagga eftersom jag är sinnessjukt trött och
kommer få gå upp typ kvart över fem imon..
Får sova på bussen, that´s it..!
Kommer hem på onsdag igen, så vi får se om det blivit någon uppdatering! :)


Fina Vanessa som hängde med mig och dela ut lite kvällsmat och sånt!




Kommentarer
Postat av: Sara

Tjena <3

snygga bilder på Vanessa.

Ha det bra i Stockholm,

Kra kram <3 ;D

2011-09-27 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0