Home sweet home

Tjeenare folket.
Kom igår kväll hem från Stockholm, och det var så underbart mysigt! Väldigt trevligt att gå runt
och vara ute och äta gott hela tiden och umgås med min fina klass!
Typ fem av fem toast, eller vad han nu säger den där killen, haha.
Bilder från våran lilla tripp kommer vid ett senare tillfälle tror jag..!
Jag känner mig lite sliten, efter min helg och sen direkt på det Stockholm och sen skola!
..Vi borde fått sovmorgon tycker jag, hehe.




Vi låtsas att lappen inte sticker ut från halsduken där.. haha.



Nu ska jag sticka till hästarna en sväng, sedan plugga lite matte och kanske historia... hemtenta, å så spännande!

Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0