tick tack

Hellu!
Tiden går så sjukt snabbt, helt otroligt egentligen... Det var inte alls längesedan det var måndag, och imon
är det fredag!
Håller det på såhär resten av terminen, så kommer det gå på en månad, haha!
För övrigt har jag och min hals inte alls varit vänner det senaste dygnet.. Nätterna är värst.
Varje gång jag svalde kändes det som ett brinnande klot i halsen, härligt härligt.
Nu slurpar jag i mig lite varm saft, och ska snart iväg till Jeanette, som ska fixa mina ögonbryn, blandannat!
Supermysigt!
Absolut dagens höjdpunkt!







gött med lite ice cream, så att säga!


Kommentarer
Postat av: ebba

ohh ge mig ditt hår och din kamera :D

vad har du för kamera ? :D

2011-09-16 @ 19:56:16
URL: http://ebbaahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0