Heaven

Tjotjo!
Skriver från mobilen nu, därför texten inte hamnar i mitten, där jag vill ha den haha.
Men men! Igår var det en bra dag, fest på kvällen och det var greeaat måste jag säga!
Idag då va, har jag och mammi varit och kikat på lite grejer till mitt rum. Var på ett ställe där dom bara har antika grejer, haha.
Asså ååh, jag är heeelt såld på sånt!
Ljuvligt, det är så fint! Vita, slitna möbler, mmm, love!
Så det blev ett ett skrivbord och lite annat! Är jättenöjd och känner mig allmänt lycklig haha!


Kommentarer
Postat av: ulrika :)

Åh! Vart var det? Jag älskar sådana saker, bordet var riktigt fint! ;)

2012-08-19 @ 16:51:02
URL: http://cupcakie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0