Great day

Hej fina ni
Sitter här och rensar lite bilder från dagens fotografering för mitt projektarbete! 
Idag ställde jag klockan på 06:20(ambitös,jajamensan) för att 
vara i stallet halv åtta och inte missa en minut av den soliga, kalla morgon
som jag spanat in på SMHI, haha.. 
Och det var värt att gå upp så tidigt, morgonen var magisk och
jag är nöjd med bilderna! Och Sara & Wille var såå duktiga. Finisar 

Efter detta bar det hem, sen åt jag lunch med några tjejkompisar för att planera 
lite inför nyår. Hoppas det blir kaanon. 
Ska ta det lugnt ikväll, känner mig ganska trött efter dagen.
Men bra har den varit, det kan jag säga! 
Hoppas ni med haft en go fredag!
 
Här kommer ett litet smakprov från bildern idag, tog några ur mängden typ.
Det blev otroligt mågna bilder, får sätta mig och rensa någon dag.. Dagar. Haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0