Five things

Tjennixen goingar!
Tänkte göra läsningen för er något roligare denna gången genom
att dra fem saker ni kanskeee inte visste om mig!
Har försökt klura ut lite sånt som kan vara roligt men heel lustigt, hehe.
Here we gooo!
1. Jag kollar under sängen innan jag lägger mig.
Haha, har blivit sån chicken efter skräckfilmer och grejer!
2. Jag smörar min macka tills det blir perfekt!
Har nästan alltid gjort det, har väl blivit ett tix eller något nu haha.
3. I totaly love to dance!
Musiken på högsta volym och ge allt man har!
4. Jag snoozar aldrig mer än fem minuter
Det kommer bara gå ut över mig själv och jag är såhääääär rädd att försova mig!

5. Sport är det tråkigaste man kan titta på
Tillochmed nyheterna är roligare, hehe. Hockey kan va kul & kolla om det blir fight! Haha..

Chupp Chupp, det var det!
Slängde in några pics på mig från Christmas Eve!


Kommentarer
Postat av: olivia wikström

haha nej kanske inte ! :p

2012-01-16 @ 15:58:54
URL: http://www.nattstad.se/oliviawikstrom
Postat av: lazze

Utgå!

2012-01-16 @ 17:45:30
Postat av: Johanna

Du är verkligen hur fin som helst Frida!

& du tar super fina kort! :)

2012-01-17 @ 17:21:41
URL: http://johannaahermaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0