my beautiful cousin

Helluu!
Har haft en toppenskön söndag, varit med min kusin Märta! Stylade henne lite och så fotade vi! Supermysigt.
Så fin så!
Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt, det är ju snart skola faktiskt! Men känner ingen ångest för det..!
Ska bli helt okej att komma tillbaka ändå, känner att jag behöver struktur på vardagen haha.
Nu ska jag sätta mig och sy mina jeans(hehe), sen fräscha upp mina stövlar med ite puts!
Imorgon blir det ljuvliga stallet!
Och.. plugga? Eller vad säger du Frida? Vi kanske ska ta och ta tag i livets små utmaningar!
See you sweeties!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inspiration på hög nivå vare här! Älskar dessa bilder. (L'

2012-01-10 @ 18:01:00
URL: http://okaajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0