Vita rosor & details

Tjillevippen!
Blandar fritt och lite galet engelska & svenska, man får ju liva upp det hela lite!
Har nu ätit korv med bröd.. Sååå mycket bättre än skolans mat idag, blodpudding.
Det mesta brukar jag faktiskt ta av, sen kanske ta flingor men denna "maträtt"(haha) tar
jag inte ens en enda smula av!
Var iallafall så hungrig så bena skakade men nu efter det + en sked nutella är jag
på stadiga ben igen! Hehe.

Denna dag tänkte jag faktiskt dra på ett gympingpass, yeey!
Var där EN gång förra terminen.. På hela terminen!!.. Förstår vilken latis jag är?
Fast var ute och sprang då&då så var inte 100% lat, hehe.
Nog tjatat om det!
... Ha det gott folkus!








Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Tjusiga bilder!!!

2012-01-26 @ 16:46:09
URL: http://myvestlund.se
Postat av: Frida

Sååå mysiga bilder!

2012-01-27 @ 14:31:31
URL: http://fridisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0