Here we go

Haallå
Då var ledigheten slut, och det är jag med haha! 
Gymmade i fredags för första gången, och jag är döööööd!
Har aldrig någonsin i mitt liv haft såhär mycket träningsvärk, i hela kroppen verkligen!
Att skära bröd är en utmaning asså, haha.
Men ska nog börja med detta alltså, behöver göra någonting.
Är så seg när det gäller allt typ!
Men nu ska jag minnsannemej ta tag i mig själv (inte bokstavligt) och sätta
lite fart!
För övrigt har jag haft en helt okej långhelg!
Bästa har ju varit stallet helt klart, alltid bäst whatever happends!
Ha det gott
Adiosss

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: haha så små vi va, har skrattat en del åt bilderna!!!! Kram!!<3333

2012-05-20 @ 21:43:43
URL: http://ponnybruuudarna.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-21 @ 10:04:27
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0