Lång dag´´

Hej där!
Idag steg jag upp klockan sex, för att jag skulle fota för mitt projektarbete!
Offrar min älskade, fina helgmorgon till detta, haha. 
Skulle fota Sara & Wille, för tävnlingsutrsuning till häst, och då var
ju tanken att det skulle vara ett vackert morgonljus. 
Men, så bor man ju i Sverige! Det märktes tydligt idag, haha..
Regnade och var dimmigt, riktigt rått och gott! 
Men det har ändå varit en go dag i stallet, som alltid hehe. 
Känns som klockan är mycket mer än vad den är! 
Är ledig imon, så det gör ju inget att jag känner mig trött, gott är det! 
Ska skriva lite projektarbete, sen kanske gosa i sängen med en film och sen
sova. Ska sova lääääänge! 
Sov sött allesammans, puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0