Close your eyes, and make a wish

Tjena gosegosar
Idag är.. det blåsigt ute! Åh, haha, har inte så mycket att säga! 
Funderar på att åka till hästen en sväng, och så måste jag plugga.
Även fast det typ stormar ute, så är det soligt och härligt väder! Älskar höstluften! 
+ att det är perfekt ridväder på hösten. Allt är så mysigt! 
Igår hade jag jättemycket hosta, påtal om ingenting haha.
Vill bara att det ska gå över! Snart struntar jag i det! Har jag sagt detta innan?
Haha, detta blir inte bra. 
Hejdå vänner 
 






Kommentarer
Postat av: Heidi

Sååå fin! swaaaggg! och krya på dig ! :)

2012-09-05 @ 15:51:34
Postat av: Julia [Stil & Foto]

Görsnygg outfit :) du är så fin!

2012-09-05 @ 15:59:42
URL: http://kindofjulia.se
Postat av: Johanna

Vart har du köpt tröjan! Du är så himla fin :)

Svar: Tack så mycket!! Den har jag köpt på Zara!
Frida

2012-09-06 @ 20:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0