Detta visste du inte...

Fem finurliga saker du kanske inte visste om mig(om du inte heter Julia och är min bästa vän)... 
 
Jag är såå dålig på låttexter
Jag och låttexter, njaa det går inte ihop! Vet inte hur många gånger jag har
sjungit fel på låten "Under the sun, where we belong", och jag envisas med att
sjunga Under the sun, we´re deep and low, vaaaarje gång, haha.
Känns ju sådär också när jag inser att dom låtarna jag kan
är typ Dessies låt, och den där låten om fågeln Roger som blev skjuten
i magen haha.. 
 
Jag är den största gottegrisen jag vet
När det gäller kakor och godis är det som att det inte finns
någon botten, haha. Just love it! Och samma sak med mat, det är ett nöje
att äta, haha. Speciellt när man kommer hem från stallet, och bordet står dukat
med massa härligheter, och i ugnen gottar sig en kladdkaka, åååhh då är
livet som bäst! Lycka lycka! Hehe.
 
Jag ♥ sladda 
Tro det eller ej, men jag ääälskar att sladda haha! Känns så busigt och såå skojsigt, hihi.
Blir väl nästan lite väl busigt ibland också, haha.. Men jag får
en kick varje gång, wahaaa 
 
Smörar alltid mackan på "fel" sida..
Typsikt mig, smörar i stort sett alltid på "fel" sida. Men den är rätt
för mig haha. Känns ju konstigt att smöra på andra?! Den sidan har ju varit
neråt när dom gjort den i ugnen, känns ju knasigt att vända på mackan och smöra
på sidan dom hade neråt? Haha, japp jag kommer fortsätta smöra på "fel" sida.
 
En dag utan tofs, ajaj.. 
Tänkte nästan varje dag innan jobbet eller skolan att "jo men idag klarar jag
mig utan tofs". Men neeej.
Blir så irriterad med håret utsläppt, känns som det ligger helt slickat efter
huvet och ansiktet vilket leder till att jag får ont i huvet, eftersom jag spänner
nacken på något vis. Haha vilka problem va...
Släpper oftast ut håret på bild, och direkt efter sätter jag upp det hehe.



 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha friiidis <3 <3 berätta gärna också om ditt alkoholmissbruk..

Love Julle <3 <3

2013-08-29 @ 19:57:44
Postat av: Anonym

Fiiinaste håret har du också! ååh så avis.

2013-08-29 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0