Free

Hallu hallu!
Vill bara säga hur skönt det är att inte gå i skolan. Helt underbart. 
Även fast jag för tillfället råkar vara mellan jobb, så att säga, är det så skönt.
Vad fri man är! Kan åka vart som helst, när som helst och bli vad man vill. 
Man har världen i sina händer, det är bara och ta för sig.
Och det är väl lite problemet, haha. Det är nästan för mycket
och för stort, så jag vet knappast var jag ska börja!
Har i stort sett noll aning om vad
jag vill bli eller göra när jag blir stor, vilket jag ändå snart är.. Eller nä, det lät
jobbigt så det är ett tag kvar förresten, hehe. 
Men världen är stor och det är bara varsågod att ta för sig av den!
Fri som en fågel!
Och hur underbart är inte det? 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0