Nitton år

Helluuuu!
Ja, i söndags var det alltså min tur att fylla år, hihi. Hade en SÅ mysig och bra dag. 
Släktkalas på dagen, och på kvällen åkte jag & bästa Jullis och åt! 
Sen åkte vi hem till mig, och det helt magical mysigt! Fällde till och med några
tårar för det var så rackarns mysigt, haha. 
Mamma och pappa hade tagit in granen under tiden vi var ute och åt, vilket
var underbart att komma hem på sin födelsedagskväll och se granen tindra! 
Julia & jag flyttade hela soffan så den stod riktad mot granen, sen satte vi oss där och
knaprade på(alltid något att knapra på om man heter Frida o Julia) massa gott
julgodis och hade julmusik i bakgrunden.
Var såååå så såå mysigt! Bästa Jullis! 


 
Tog tyvärr knappt några bilder alls, haha det är väl typiskt! 
Första bilden kanske inte ser så mysig ut, meeen finns inget som är så mysigt 
och speciellt som morgonen när familjen grattar en! 
Tänkte nästan be dom göra det en gång till så jag kunde filma, haha. 
Att man bara får ha det så mysigt en gång om året?! 
Gäller att njuta och fånga stunden hehe. 


Tack söta släkten för att ni kom och tack bästis för bästa avslutet jag kunde
få på min dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0