På biljakt...

Helluuu! 
Har en fråga till er där ute! Om ni, eller om ni vet någon som ska sälja en Volvo 940 
så får ni gääärna hojta till, hehe. Jag letar som en tokstolle efter en sånhär bil, men
dom går åt som smör, så att säge hehe...
Har bara några krav. Att den ska ha dragkrok(ska dra hästtransport) och går bra(giiivet)! 
Så säg till mig om ni vet en 940 till salu, hihi. 

Och på tal om hästtransport och hästar! Jag ramlade av Jolly idag, haha.
Har faktiskt aldrig hänt att jag gjort det när hon "gör något", typ sparkar, får ryck eller vad hon
nu kan hitta på.  
Känns som jag har en lös broskbit i en fingertoppm, men annars är jag nog hel haha. 
Nu vet ni, jätteeeeintressant jajamensan hehe. 

Ha en fortsatt bra kväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jättefin blogg!

Svar: Tack så mycket :D
Frida

2013-12-14 @ 14:46:48
URL: http://www.nattstad.se/minvardagg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0