Alla ♥ dag!

Hallå hallå alla hjärtan där ute! 
Idag är det en extra romantisk och omtänksam dag!
Och hur har det märkts på min dag? 
Har grillat i en skog med kära mormor & morfar och lilla kusinligan,
kanske inte så romatiskt just haha, men vääldigt mysigt! Och gott hihi.
Och just nu sitter jag och lyssnar på fina låtar och äter inget romantiskt, haha.
Ganska ensam faktiskt. Har inte ens min mobil, haha. 
Nä, det är inget att "hahá" åt egentligen. Tappade den i en lerpöl i skogen idag... 
Så nu ligger den på elementet och laddar upp inför nya utmaningar, om den nu 
ens kommer klara det. Min kära Iphone... Keep it up!
 
Hoppas i alla fall att ni får och hat haft en lite extra kärleksfull dag! 
& här kommer lite rosiga & gosiga bilder, See yah!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0