Dancing on..

Hellu hellu!
Är så arg och trött på mig själv. Så korkad är jag!  Haha. 
Min mobil. Hårt vattenskadad och sedan överhettad. Så nu funkar den nada typ!
Ingen bryr väl sig egentligen, haha. Men jag är utan mobil!! Utan! Utan. 
Det var väl såhär det var förr, haha. 
Min dag har varit ganska bra ändå! Började dagen med att åka till
torget för att köpa lite ateraljer, sen hem och käka lite mellanmål, vilket
bilderna är på, och sen promme med min fina julia. 
Hem, plugga körkort, äta och till stallet för att fixa för hästarna! 
Sen äta igen. Haha, älskar att äta. 
Och nu försöker jag göra lite projektarbete. 

Det var allt för denna gången, puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0