Frulle + bulle

Tjenis! 
Började denna dagen bra, sovmorgon sen en springtur och på det
en redigt mättande frukost! Var så mätt så det var inte klokt, haha. 
Men gott var det, och sen har jag varit i skolan!
Och idag. Idag hände det. Jag, Frida Larsson, har fått tillbaka min kära mobil!
Är så glad, känns som att få en Iphone på nytt!
Så nu slipper ni höra mig klaga på det mer, hehe. 
Men man lär sig faktikt att uppskatta saker man har mer! Kommer vara
sjuukt rädd om mobilen nu! 
Så nu är jag back on track.
Alla bilder är från imorse, hade låååång tid på mig innan jag drog to school.
Så skönt, kunde chilla runt galet! Och hur ofta chillar man innan skolan liksom?! Gott! 
Och bullen i rubriken är ju jag då, tyckte de rimmade så bra med frulle, hehe.
Puss!


Jag skelar på näst sista bilden, haha fint. 
Och den sista... Nä, har ingen kommentar, haha hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0