Lite projektarbete

Hallå där!
Har inte bloggat på ett tag nu, och det beror på att jag inte direkt haft något att blogga om,
eller snarare inga bilder att lägga upp typ. 
Har nu suttit och redigerat bilder till projektarbetet, så segt med redigering!
Jag och photoshop är inte riktigt vänner...
Trots att jag går media och har haft foto i nästan tre år, haha. 
Men men, tycker i alla fall några bilder blev bra så dom får till och med
äran att visas här på bloggen, hehe. 
Och den sista bilden är på hur otroligt rörigt och stökigt det såg ut i stallet
under tiden jag fotade tränset. Har man ingen
studio i stallet får man ju försöka göra sig en, med hjälp av
täcken, grepar och grimskaft haha. 
Ha en bra vecka nu, och ta vara på livet! 
puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0