Helgen jag kommer minnas

Och häär kommer massa bilder från förra helgen! 
Har väl inte berättat riktigt, men jag, Sofia och Sara red med våra
favoritpållar upp till Svartedalen,och sov i Dalen, som det heter, från lördag till söndag!
Allt var såå mysigt! Rida dit, grilla på kvällen, ha hästarna i hagarna som var så nära hela
tiden, sova där, vakna där, rida igen och sen grilla mer och rida igen, och få vara
med varandra hela tiden! Ja, listan blir lång haha!
Kändes helt tomt och konstigt att komma hem sen.. 
Men det är bara ett tecken på att jag hade det uunderbart, hihi. 
Nu blir det bilder, och ska förmodligen göra en film på detta också(frågan är bara när hehe)! 
Här började resan dåva 
 
 
 
 
 
 
Åh, ler lika mycket när jag ser de två bilderna över här! Så klumpiga haha! 
& vad vi skrattade när vi tog dom! Underbara minnen
 
Skrattade galet mycket när vi tog denna bilden! Åh, ljuva tider haha. 
Blev väldigt många bilder ser jag nu, hehe. Men grymt var det i alla fall!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En som undrar?

Vad har du för kamera?

2013-08-11 @ 15:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0