My two darlings

Helluuu friends!
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det toppen, har haft en skön påsk! 
Nu när den väl är över inser jag att den var ju underbar, hehe. 
Familjen är hemma, soligt väder, fanastisk ridtur, vänner och god mat. Livet på en pinne det! 
Känner mig så nöjd nu! Livet känns liksom bra, och varje dag njuter jag av. 
Var ute och fotade alldeles nyss & det var väldigt längesedan jag bara gick ut och bara fotade. 
Kände hur mycket jag verkligen gillar det och saknat det under vintern då jag nästan lagt fotandet åt
sidan helt. 
Får en liten kick när jag tagit bilder och ser att detta blev ju faktiskt bra hihi. 
Då vill jag bara springa in och betrakta bilderna på datan och sen lägga ut på
bloggen haha. 
Åh, vad jag tycker om det! Nu ska jag ta tillbaka kontakten med min kära kamera! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0