Hett tips

Hejsan på er!
Måste bara tipsa om grymma produkter från Maria Åkerberg! De har i stort sett allt inom
hud och hårdvård, det är helt naturligt och heelt underbart! 
Jag har faktiskt ett ganska stort gäng produkter därifrån, och är verkligen nöjd. 
Jag har bland annat foundation, rouge, ansiktsrengöring, shampoo och saltvattenspray 
från Maria Åkerberg. 
Det känns så skönt att veta att det jag lägger på huden bara gör gott, och inte innehåller
massa krims krams, silikoner och annat onödigt!

Min hy har varit usch en stor del av hösten, torrfläckar/utslag på hakan och 
väldigt röd och irriterad om kinderna. Kändes mindre snyggt. Och så blek på det! Ni förstår ju
vilken festlig combo haha...
Men så räddades jag och min stackars hy of my Hero, Maria Åkerberg.
Bytte från Loerals CC-cream till MÅ:s foundation och köpte ett anti-rouge serum, och voilaaaa. 
Så mycket bättre!! 
Googlade sedan på ingredienserna till Loréals foundatoin & det innehöll ju
huuuuur mycket dåligheter som helst.. Bland annat ett ämne som används till att foga samman 
glaset i akvaruim och inom flygindustrin som värmeskydd. Och det går man runt 
med i ansiktet?! Inte konstigt att man får utslag! 
Allt man lägger på huden, tar den upp. Jag känner inte för att foga samman min hud med lite värmeskydd
till flygplan, uschnej! Så där blev det byte som förhoppningsvis aldrig kommer bli 
ersatt av något annat! Håller hårt om min nya foundation, haha.

Finns så otroligt mycket skit i hudvårdsprodukter vi använder så det är löjligt! 
Jag är så glad att jag "hittade" denna serien!! 
Har lärt mig att det börjar gå utför med hyn efter 25, och fram tills dess byggs den upp av 
allt man ger den. Eller slits ner, beror ju på vad man väljer att lägga på, hehe. 
Känns skönt att veta att jag ger min hud näringsrika produkter som gör susen! 
Så, ett riktigt(!!) hett tips till er, är att se över det ni smörjer in mer er varje dag 
och kanske(egentligen ett måste) byta till dessa underbara produkter, hihi. 

Ha det så gott och ta hand om er! <3

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0