New Years Eve

Hellu friends!
Här kommer jag med några bilder på min nyårsoutfit. sådär några veckor senare haha. 
Hann aldrig ta några bilder innan det var dags att pysa iväg.. Och har inte
heller några vettiga bilder från hela kvällen, hehe. Vet inte om jag sagt hur 
mitt nyår var, men det var bra i alla fall! Första var det middag med tjejerna, och sen åkte vi in
till stan, som vi inte alls tänkte egentligen haha. Tolvslaget spenderades på Hjalmar Brantningsplatsen, haha. 
Vi ville inte sitta på en buss, och då fick vi skutta av på Hjalmar & fira, vilket partyplace va, haha!
Men det var inte så pjåkigt, vi hade varandra och såg raketer från alla håll och kanter hehe. 
Sen bar det vidare ut på krogen! 
Och här får ni lite bilder på outfiten som jag tagit nu i efterhand.

Hoppas ni haft en bra helg och en får en skön vecka! <3

 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhhh helt underbar! Vart har du köpt den? :) kram

2014-01-14 @ 09:02:59
URL: http://nattstad.se/feliciawessberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0