10 av 10

Hej mina vänner 
Eller skulle jag kanske säga howdie partner, haha. 
Åh vilken härlig dag! Vi åkte upp
bland kullarna och skulle fixa lite stängsel till hagarna, wow vilken utsikt! 
Det är helt otroligt, att det ens kan va så vackert!? 
Förutom att det var väldigt vackert, var det väldigt kul. Fick köra den gamla pick upen, inget jättespeciellt egentligen kanske, men eftersom det är i Kanada så blev det ju genast mycket spännande haha. 
Det var väl uppvärmningen kan man säga, för sen var det traktorkörning. 
Jag kände typ, jag? Är du säker på detta verkligen? Haha. 
Frida köra en 55 års gammal traktor, ja ni hör ju! 
Men jag löste det bra ändå, fast det var inte lätt ska jag tala om haha. 

Även idag var det intag av alla kossor, och det är riktigt kul! Man känner sig allt som en cowboy hehe.. 

Delar med mig lite av det jag sett idag! 





På återseende kära ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0