Saturday a la Canada

Hellluuu
Första helgen här i Kanada då va! Idag har jag varit på vapen-mässa, något som jag aldrig gjort eller antagligen inte skulle gjort hemma. Men jag är ju här för att testa nya saker, så detta var en del av det hela gissar jag haha. 
Det är verkligen ett annat liv här! Western är nära, om man säger så. Comboyhatten på och ett par boots, sen är man redo att lämna huset, haha. 
Det är coolt tycker jag, som på film!
Sen var det lite blomsterhandling på schemat, fast dom hade väldigt mycket mer än bara blommor kan jag säga!
Alla dessa skyltar asså, dom är överallt haha. 
Och innan kvällsmaten/middagen var det intag av flocken hehe. Ihaa

Lite bilder från dagen kommer hääär









My partner Rowdie 

Hörssss

Kommentarer
Postat av: Märta kusinis

Alltså det ser så himla underbart ut och inte minst spännande ;))<3

Svar: Så skulle jag också beskriva det hihi🙊
Frida

2015-04-26 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0