Jordens guldställen

Hej på er!
Nu sitter jag hemma i tv-soffan och skriver, hem ljuva hem! Kändes jättekul att komma hem efter resan. Inte för att jag längtade hem, utan för att man ser livet hemma med nya ögon och jag såg verkligen fram emot att få leva svenska sommarlivet hihi(dock ej någon sommar ännu, haha). Tänkte bjuda på lite bilder från mina dagar då jag bodde i Calgary, den andra delen av mitt äventyr kan man säga!











Bilderna ligger lite huller om buller, men uppdaterar från telefonen och det är liteee mer avancerat, hehe.

Men bilden på staden är alltså Calgary, mysig stad som jag vandrat genom ensam men mötte många trevliga filurer på vägen, så kände mig knappast ensam!
Naturbilderna är tagna i Banff nationalpark, ett magiskt område med stora maffiga berg och läckra sjöar som har otroligt blått vatten! Ta några hiking turer där om ni råkar befinna er i närheten!! 

Var på en busstur runt i Banff och hade turen att få se två helt vilda björnar! Har aldrig sett en björn, så det var ju rätt coolt. Svartbjörn och en grizzlybjörn var det, och på bilden ser ni svartbjörnen. 
Den såg så gosig ut, men tror inte det är så bra idé att gosa med den, haha. 

Kommer att återkomma med mer smaskiga bilder och såånt så jag säger på återseende nu! 
Började jobba halv sex idag(tillbaka till verkligheten) och nu kom tröttheten över mig, haha. Sängen nästa! 

Ha det ljuvligt!


Kommentarer
Postat av: Kristin Augustsson

Åh, vilka fantastiska bilder=) Dit vill jag åka!!

2015-06-08 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0