jordens undergång

jaa. då är det drygt en timma kvar tills jorden går under!
mitt sista blogginlägg!
känner allt jordbävningsvibbarna..

njaaaeee, tror inte riktigt det stämmer. faktiskt, haha
tror jag kommer känna mig lika levande om tre timmar som nu!
om jag ska säga vad jag tror, tror jag den dära snubben som påstår detta inte
kommer leva imon, tror han kommer ta något piller eller något ><
vad ska man säga när man fått hela världen att "tro" att jorden kommer gå under, så gör den inte det?!( ;PpPpP)

ingen bild denna gånge, sitter vid fel data, häh
men ja, vi hörs IMON!  ♥




Kommentarer
Postat av: Kajsa.R

Vi överlevde trots allt, haha!:D

2011-05-24 @ 20:58:37
URL: http://www.kajsar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0