matte nationella- avklarat!







hej alla glada,! .. mfl!
nu ska jag snart äta pizza, åh mmums!
tycker jag förtjänar det efter dagens nationella matte. det gick väl okej, men fastnade på dom första.. för länge!
nu är det bara roliga saker kvar,- Om man jämför med matten! haha

och nej, jag spelar inte piano! haha
inte något instrument överhuvud taget faktiskt! nöjer mig fin fint med att lyssna på musiken och dansa till den.
det går INTE att sitta still till bra musik, då är det bara att släppa loss enligt mig, haha.
då e jag glaaad

men någon annan för gärna göra den, haha

ha det bra godingar!

Kommentarer
Postat av: Märta älskar Saade

Du e så sööööt!!! Som en ängel <3

¨Snygg tröja förresten, haha

2011-05-24 @ 18:35:37
URL: http://baarasaade.blogg.se/
Postat av: Märta älskar Saade

japp!!!!! den är så skön <3 För den e ju så luftig, hahaha

2011-05-24 @ 19:01:48
URL: http://baarasaade.blogg.se/
Postat av: V

Håll i er, snyggingen på bild! :D

2011-05-24 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0