Ljuvligt

Hallå däär!
Gräsligt dålug uppdatering, men har haft fullt schema och det har gått i ett..!
Men nu. Nu är det höstlov.
Wuhuuu, helt underbart!
Snacka om att det kom lägligt, har varit rättså sliten.
Ska enbart göra sånt som jag tycker är roligt detta lovet, bara leva livet och ta
för mig vad det har att bjuda så att säga, hehe.
Ljuvligt var rätta ordet!
Ska nog ta och lägga mig och vila ett litet tag, chilla galet helt enkelt!
Tack och lov för lovet, så glad och taggad är jag!!
Bilderna är från en annan dag.. Några veckor sedaan
Ha en fin helg folkus!

Kommentarer
Postat av: Sara älskar Hästar

Snygga/söta bilder på dej :P

Längtar tills på torsdag då Bubblan och Jollan ska ut tillsammans ocj Bollan så klart :)

2011-11-01 @ 19:58:56
Postat av: Elvira

Du är så fin Frida! :) och dina inlägg är så himla goa, även om det är negativa saker du berättar så verkar allt så himla ljust när du skriver. Härligt att läsa helt enkelt :D

2011-11-01 @ 22:22:19
URL: http://avelvira.blogg.se/
Postat av: Elvira

haha, oj. Man kan misstolka min kommentar lite, som om du alltid skrev om negativa saker. Men det var inte så jag menade, menade att även om du ibland skriver om något negativt så låter du ändå så positiv, haha. Ojoj, det här blev krånligt att förklara! Hoppas du förstår ;)

2011-11-02 @ 21:22:25
URL: http://avelvira.blogg.se/
Postat av: My Vestlund

Sötis!

2011-11-07 @ 21:00:39
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0