Den andre oktober

Godmorgon!
Klockan är snart ett, men det är ju morgon på helgen hehe.
Jag har i massa andra inlägg sagt att jag ska göra matte och sånt, men det är typ 2 eller 3 av 5 fall
jag verkligen gör det, haha! Det är nog inte bara jag som gör så, men det är iiinte bra alltså.
Men idag, jag har redan räknat en sida matte! Stolt tjej, jajamensan!

Fick en god matpaus med fisksoppa, tycker om den jättemycket!
Nu ska jag snart ner och smaska lite kladdkaka, härligt med små gotte pauser hähä.
För övrigt ska jag fortsätta plugga idag, det SKA jag. För nu måste jag verkligen..
Men har man bara små break så går det finnemang!





Nu ska jag sätta mig in i den svenska historian, så spännande..!
Det är nog snart dags för paus igen, haha.

Vi höres snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0